Ha nem tudsz bejelentkezni:

  • Az e-mail cím, a jelszó oké? Nem gépelted el? Nem úgy másoltad át, hogy elejére vagy a végére szóköz került? Jól mentette el a Mentett jelszavakhoz az adatokat a böngésződ?
  • Apple eszközön a Safari böngésző helyett a Firefox böngészőt használd.
  • Androidos eszközön vagy asztali gépen szintén érdemes a Firefox böngészőt használni.
  • Ha elfelejtetted a jelszót, akkor a bejelentkező oldalon vagy ide kattintva tudsz újat kérni, e-mailt fogsz kapni a változtatáshoz.
  • Ha többször elírtál valamit, vagy jelszót cseréltél, akkor érdemes törölni az előzményeket (a weboldal címe előtti lakatra kell kattintani, majd a Cookie-k és webhelyadatok almenüben lehetséges az előzmények törlése), majd érdemes frissíteni az oldalt és kézzel begépelni a helyes bejelentkezési adatokat.
  • Végső esetben az Inkognitó módban érdemes megnyitni a bejelentkezési oldalt, és szintén kézzel gépeljük be a bejelentkezési adatokat.

Ha az összes opciót kipróbáltad, és nem sikerült a probléma megoldása, kérlek, jelezd az ügyfélszolgálatnak (info@pontjoanya.hu, Poros-Kiss Izabella)

Csatolj, kérlek az e-mailhez képernyőfelvételt, vagy képeket, hogy pontosan lássuk, mi nem működik, melyik link, melyik oldalon, milyen eszközön, böngészőből. Iza munkanapokon elérhető, és a fejlesztőt vagy a kiszolgáló rendszerek (tagsági oldal, videó néző, hanglejátszó) ügyfélszolgálatát is csak munkaidőben tudjuk elérni, így hétvégén vagy munkaidőn kívül türelmedet kérjük.